Am avut plăcerea să realizăm identitatea vizuală și design-ul materialelor de comunicare pentru ediția a 5-a, la invitația prietenilor noștri de la Creionetica. Reinterpretarea noastră a fost să aducem într-o notă contemporană minunatele simboluri florale, specifice designului tradițional românesc, prin redesenare digitală și prin folosirea lor în compoziție ca elemente supradimensionate. Personajul boem, cu flori în păr și ochelari stil Janis Joplin, aduce un plus de coolness folcloric.
Metoda noastră preferată de a promova un vizual de festival (și nu numai) este sticker-ul. Pentru Festivalul IEsc 2019 am dezvoltat 3 variante de layout, pornind de la vizualul cheie al evenimentului, afișul.
Broșură
Festivalul IEsc 2019 a făcut parte din Festivalul Internațional de Folclor „Muzici și Tradiții în București” (Ed. XIII) și a reprezentat zona de folclor reinterpretat din cadrul acestuia. De aceea, în realizarea broșurii a trebuit să ținem cont de acest aspect și să incorporăm cele 2 direcții, tradițional și contemporan, într-un design unitar.
Afișe & bannere outdoor
Festivalul IEsc a fost promovat stradal, în stații STB dar și în pasaje și stații de metrou. Pentru aceste bannere de mari dimensiuni, am adaptat vizualul cheie (afișul) pe formatele orizontale, astfel încât să păstrăm o identitate vizuală coerentă și ușor de recunoscut în orice apariție.
Elemente grafice
Elementele florale vectoriale pe care noi le-am creat, au fost folosite de echipa de producție a festivalului în decorarea scenei și a altor obiecte.